Paulaharju-koulu: Terveellisiä välipalaideoita lapsillesi

Paulaharju Koulu ei ole vain paras tarjoamaan erinomaisen koulutuksen lapsesi myös puoltaa niiden hyvinvointi. Tutustu tähän luetteloon saadaksesi käsityksen siitä, mikä pitäisi olla terveellinen välipala, jonka lapsesi pitäisi alkaa syödä jo. 

Jogurtti

Jogurtti on hyvä kalsiumin lähde, joka on hyödyllinen lastesi luuston kehittymiselle ja proteiinille. Valitse täysrasvainen, jossa on vähemmän sokeria, jotta jogurtti ei maistuisi niin makealta. Tämä on myös hyvä parantaa lapsesi ruoansulatusjärjestelmää, koska se sisältää eläviä bakteereja. 

Voileivät

Yleisin niistä on maapähkinävoi- ja hyytelövoileipä, jota jotkut lapset rakastavat syödä kotona tai koulussa. Tasoita voileipäsi yhdistämällä se muihin ainesosiin, jotka ovat täynnä lapsesi painoon sopivaa proteiinia. 

Hedelmäpulloja

Miksi ostaa jalostettua jäätelöä ruokakaupasta, kun voit tehdä sen vain lapsillesi? Voit vain ostaa minkä tahansa hedelmän, jota lapsesi rakastavat, laittaa sen tehosekoittimeen saadaksesi oikean määrän koostumusta ja jäähdyttää, kunnes kaikki on jäädytetty. 

Hedelmissä on C -vitamiinia, joka auttaa vahvistamaan immuunijärjestelmääsi. Tee hedelmäpillerit houkutteleviksi lapsillesi muuttamalla ne eri muotoisiksi ja kokoisiksi, jotta he voivat nauttia niiden syömisestä!

Lehtikaalilastuja

Keitä lehtikaali oliiviöljyksi valkosipulijauheen ja oliiviöljyn kanssa ja paista sitä sitten 12 minuuttia 350° F: ssa ja voila! Sinulla on Kale -sirut valmiina lapsesi välipalaksi koulussa. Tämä lehtivihannes sisältää runsaasti A-, C- ja K -vitamiineja ja sisältää vähän kaloreita. 

Perunaperunat

Vähennä lastesi ottamista suosikkipikaruokaketjun ranskalaisia ​​perunamenoja varten ja valmista sen sijaan tämä yksinkertainen välipala kotona. Sinun tarvitsee vain pestä bataatti huolellisesti, leikkaa se ohuiksi viipaleiksi, kypsennä se oliiviöljyllä ja paista sitä sitten 20 minuuttia 425 ° F: ssa. 

Ne ovat runsaasti A -vitamiinia, joka on hyvä ravitsemaan lastesi ihoa ja suojaamaan silmiäsi vaurioitumiselta tai epäselvyydeltä, jos niistä ei huolehdita asianmukaisesti. 

Rusinat

Lapset rakastavat välipaloja mistä tahansa vuorokaudenajasta. Sen sijaan, että antaisit heille roskaruokaa, jolla ei ole lainkaan ravintoarvoa, kokeile korvata ne rusinoilla, jotka ovat vain kuivattuja viinirypäleitä. Se sisältää rautaa, joka auttaa kuljettamaan happea kehon sisällä, ja oleanolihappoa, joka suojaa lapsesi hampaita onteloista. 

Smoothieharkitsemassa

Olitpahedelmien tai vihannesten käyttöä, kaikki smoothien sisältämät ravintoaineet, jotka tarvitaan lastesi nopeaan kasvuun. Se on virkistävä juoma, jonka valmistelu ei vaadi paljon vaivaa. Lopeta hedelmämehun tai virvoitusjuomien tarjoaminen ja aloita smoothien valmistaminen kotona. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Theme: Overlay by Kaira Extra Text
Cape Town, South Africa